poniedziałek, 9 stycznia 2017

Czemu nie odbierasz?

Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się zadać to pytanie matce małego dziecka, przeczytaj to koniecznie.


Więc czemu nie odbieram telefonu?

Bo mam tylko dwie ręce i obie są zajęte trzymaniem małego, krzyczącego stworzonka

Bo karmię i moje dziecko wreszcie zasypia, a telefon leży o metr za daleko i jeśli się ruszę, nici ze spania.

Bo wyłączyłam dźwięk i wibracje i nie zauważyłam, że dzwoni.

Bo położyłam gdzieś telefon i nie mogę go znaleźć od dwóch godzin.

Bo co prawda słyszałam, że dzwoni, ale leżał na drugim końcu mieszkania i nie znalazłam go, zanim przestał.

Bo telefon chwilowo robi za suszarkę.

Bo bohatersko ogarniam straszliwy chaos i nie mam wolnego slotu na rozmawianie.

Bo trójka moich dzieci ma kryzys w jednym momencie i i tak nic nie usłyszysz, nawet, jeśli odbiorę.

Bo właśnie udało mi się zrobić sobie coś do jedzenia i mam jakieś trzydzieści sekund, żeby zjeść, do tego jest pora obiadu, a to, co jadłam ostatnio, to był obiad wczoraj i jedzenie chwilowo ma wyższy priorytet, wybacz.

Bo śpię. Tak, wiem, nikt nie śpi o 11.00, 13.00, 14.00, 15.00, 17.00, 19.00 i 20.00. Ale ja tak. Spróbuj o czwartej rano, masz większe szanse.

Bo jestem wściekła i nakrzyczę na pierwszą osobę, która się do mnie odezwie, więc nie chcesz tego, naprawdę.

Bo płaczę.

Bo jestem zbyt zmęczona, żeby się ze mną dało rozmawiać.


Jeśli jesteś matką małego dziecka, puść ten tekst dalej. W końcu zrozumieją.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...