niedziela, 8 listopada 2015

Matka na niedzielę. Wszystko



Do Pana należy ziemia i wszystko, co ją napełnia,
świat i jego mieszkańcy. (Ps 24,1)

Samochód, laptop, aparat.
Książki, garnki, ubrania i buty.
Ojciec dzieciom, dzieci, ja.

Nic z tego nie jest moje.
Chociaż wydaje się, że wszystko.

Że ubrania, że laptop - bo je przecież kupiłam.
Że pieniądze - bo je zarobiłam.
Że dzieci - bo je urodziłam.

Ale nie - nic z tego do mnie nie należy.
Wszystko należy do Pana.

I bardzo dobrze, że tak jest.


2 komentarze:

  1. i bardzo dobrze sobie to czasami uświadomić dlatego mi nie jest trudno oddać rzeczy po dzieciach czy swoje w które się nie mieszcze... bo przecież tego ze sobą nie zabiorę a pomóc komuś to i owszem... :D
    jeśli chcesz czytać mojego bloga to napisz do mnie maile olgap@uznam.net.pl musiałam go zahasłować

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog na pewno będe zaglądać częściej ;)
    Obserwuje.
    Pozdrawiam :*
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...