niedziela, 20 września 2015

Matka na niedzielę. Objąwszy

Z dzisiejszej Ewangelii. 
Rzecz dzieje się w jakimś domu w Kafarnaum. Zatrzymali się tam Jezus i uczniowie. Po drodze uczniowie zdążyli się pokłócić o to, kto z nich jest najważniejszy. I Jezus chce im pokazać, o co tu naprawdę chodzi.


"Potem wziął dziecko, postawił je przed nimi i objąwszy je ramionami, rzekł do nich: Kto przyjmuje jedno z tych dzieci w imię moje, Mnie przyjmuje; a kto Mnie przyjmuje, nie przyjmuje Mnie, lecz Tego, który Mnie posłał." 
Mk 9,37

Wziął dziecko, postawił przed nimi - dwunastką chłopa. A potem, objąwszy je ramionami, zaczął im wyjaśniać.

Objąwszy je ramionami.
Takie proste wsparcie w momencie, kiedy dziecko może być niepewne, zakłopotane, przestraszone.
Objęcie. Przytulenie. Przez tego, kto kocha najbardziej. 
Takie proste.
I tak łatwo czasami o tym zapomnieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...