sobota, 8 sierpnia 2015

Podaj dalej, czyli pewien prezent

Kto zna, niech się cieszy, kto nie zna, niech szybko pozna. Kogo?
Małgorzatę Musiał, autorkę bloga Dobra Relacja.
Dzisiaj o niej i jej urodzinowej akcji. Świetnej, skądinąd.
Dla tych, co nie znają, parę słów o Dobrej Relacji.
Otóż jest to miejsce, którego autorka trafia zawsze w punkt. Czytam i wiem, że to o mnie. I do mnie. I że czas się zmienić, zaraz, natychmiast. Żeby było lepiej- mnie i dzieciom.
Daje do myślenia, motywuje, pokazuje dobre rozwiązania.

Dobra Relacja ma dwa lata. Stąd właśnie pomysł na share'ową akcję "Podaj Dalej" - to prezent urodzinowy dla autorki i dla czyteników naraz.
Co podać?
Linki oczywiście.
Do trzech ważnych tekstów o rodzicielstwie.

Ponieważ Dobrą Relację lubię, cenię i jestem wdzięczna, z satysfakcją przygotowałam ten maleńki, linkowy prezent. Z satysfakcją oraz bojem ze sklerozą jednocześnie, bo tyle dobrych tekstów czytałam, tylko GDZIE? No gdzie?

A jak już ogarnęłam, gdzie, stanęłam przed dylematem: co wybrać?

No więc na pierwszy ogień idzie blog Mataja.pl - wpis o tym, czy noszenie dziecka sprawi, że się "przyzwyczai". Wybrałam ten, ale do polecenia jest chyba wszystko. 

Potem - Love's patient; tekst o tym, że wychowanie nie służy do łamania charakteru dziecka
Ale w zasadzie też wszystko. 


A poza tymi trzema - Dobra Relacja właśnie. Cała.
Wiele lat dobrych relacji, Małgorzato! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...