wtorek, 3 lutego 2015

Blog Roku 2014


Wystartowałam w konkursie. 
I liczę na Was, drodzy Czytelnicy.




Dlaczego wystartowałam?
Dlatego, że wierzę, że wygram.
Dlatego, że wygrana otwiera wiele drzwi, a ja takiego otwarcia bardzo potrzebuję.
Dlatego, że lubię wyzwania, a konkurs motywuje mnie do ulepszania bloga.
Dlatego, że wiem, że mogę na Was liczyć. 

W tym roku blog będzie miał trzecie urodziny. Na poczatku pisałam go dla siebie. 
Teraz piszę go dla Was.

I dlatego teraz Ciebie proszę: zagłosuj.

Żeby zagłosować, trzeba wysłać sms. Sms kosztuje 1,23 zł. Pieniądze nie znikają w przestrzeni, ani w kieszeni operatora czy organizatorów.W tym roku trafią do Fundacji Dzieci Niczyje.
A do Was trafi moja wdzięczność.
Może to mało. Może dużo.
Ale właśnie to: wdzięczność i pisanie - dla Was mam.

Głosowanie w tym roku trwa krótko. Zagłosuj teraz. 

Dziękuję za każdy głos.  










2 komentarze:





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...