sobota, 10 stycznia 2015

Stutysięczny konkurs

Zapowiadałam już konkurs, ale oskrzela pokrzyżowały mi plany. Dobrze, że oskrzela, a nie skrzela. A potem inne rzeczy też. Więc teraz - bez zbędnego gadania - przystąpię do realizacji.

A zatem - ogłaszam konkurs.

Konkurs potrwa od 10 stycznia, czyli od dziś, do 19 stycznia do północy. Do wygrania jest książka "Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj" autorstwa Tomka Tomczyka (Zielona Sowa, 2013). Wersja papierowa.

Tych, co mają Fejsbuka, proszę, żeby:

1. polubili Młodą Matkę na Facebooku, jeśli dotychczas tego nie uczynili,

2. napisali w komentarzu pod informacją o konkursie, dlaczego chcą dostać książkę Kominka, a potem udostępnili informację na swoim profilu.

Tych, co nie mają Facebooka, proszę, żeby:

1. zostawili pod konkursowym wpisem na blogu swój komentarz, a w nim napisali, czemu chcą dostać książkę Kominka,

2. udostępnili informację o konkursie w Google+, jeśli mają, albo na Twitterze, jeśli mają, lub wspomnieli o konkursie na blogu, jeśli mają. Albo powiedzieli znajomym przy kawie.

Co do pozostałych ważnych informacji: konkurs organizuję ja, Młoda Matka. Sponsorem nagrody jestem również ja. Zwycięzcę - co za nudy - wybiorę również ja. Nie będzie to losowanie, gdyż losowanie jest podobno niezgodne z prawem, więc wybiorę osobę, której uzasadnienie najbardziej mi się spodoba. Jako organ doradczy być może wystąpi ojciec dzieciom.

Etap zgłoszeń skończy się w poniedziałek, 19 stycznia o północy.
Wyniki ogłoszę w środę, 21 stycznia, do północy.

Po ogłoszeniu wyników skontaktuję się ze zwycięzcą, jeśli będę mieć do niego jakiś adres kontaktowy, lub poczekam na wiadomość od niego, jeśli nie będę mieć, (a wtedy wyraźnie o tym napiszę przy wynikach). Jeśli w ciągu tygodnia nie dostanę odpowiedzi (lub wiadomości) - wybór zwycięzcy odbędzie się ponownie.

Nagroda zostanie wysłana Pocztą Polską na mój koszt.

No to kto chce?






4 komentarze:

  1. ja chcę :) juz na FB wszystko chyba zrobiłam jak trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie chcę wygrać. Bo jeszcze bym przeczytała i potem codziennie się stresowała że nie prowadzą bloga zgodnie z prawidłami sztuki. I cała frajda z blogowania w kanał ;).

    Ale szczerze życzę Młodej Matce żeby była popularniejsza i bardziej znana od Kominka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna książka, a do tego miłego pana zaglądam w sieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak się zabrać za marzenie moje? Pisać, pisać, pisać... marzenie, to pali mnie od środka, analizuję je - zamiast zacząć. Chyba boję się - że sama rozczaruję się sobą, że to co w głowie nie będzie chciało znaleźć swojego domu w internecie. I chyba dlatego stawiam sobie mury dla mnie, których przecież nie dam rady przekroczyć..., bo nie znam się na zakładaniu bloga, nie wiem która strona jest o.k, a która mniej o.k :), czy darmowy blog nie daje szans rozwoju?, no i jak umieszczać zdjęcia, by nie uciekały? itp. Czy warto? - o to nie muszę pytać, bo choć bloga wciaż jeszcze nie mam, to jestem pewna, że warto!!! Z ochotą poprosiłabym o prawdziwego kopa w stronę założenia bloga, czyli o ciut pomocnej dłoni. :-)
    Serdeczności przesyłam i zgłaszam się do konkursu, irka z Piekar Śląskich :-)

    OdpowiedzUsuń





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...