piątek, 19 września 2014

Pierwsza BDB Award

I co? I jest pierwszy nagrodzony blog. Tamtadam!






O blogu: 


"Dzieci zdecydowanie za szybko rosną. Dlatego założyliśmy archiwum historyjek o naszych dzieciach. Dla Mamy, dla Taty, dla Dziadków. Ale też dla Pietruszki, Zochacza i Jachola, żeby kiedyś mieli takie male pudełko ze wspomnieniami." - pisze Mama Pietruszki.

Blog istnieje od 2009 roku. Jest aktualizowany niemal codziennie. Gdyby nie zrobiło to na Was wrażenia (co z kolei na mnie zrobiłoby wrażenie): oznacza to, że do dziś pojawiły się 1392 notki. 

Dlaczego mi się tak podoba:

Po pierwsze: każda notka jest dobra, napisana inteligentnie i z zabawną puentą. Jest jakość. 
Po drugie: powstaje z tego genialny w swej prostocie reportaż z życia. A ja uważam reportaż za jedną z najlepszych form literackich. 
Po trzecie: systematyczność. To cecha, której mi brakuje. Szczególnie odczuwam jej brak przy dzieciakach, bo przeważającej większości zabawnych sytuacji, powiedzonek i dialogów nie zanotowałam. I żałuję. Bardzo. Bo to se ne vrati. A Mama Pietruszki to potrafi. Mistrzyni. 

Moje ulubione notki:

No cóż. Zamierzałam wybrać trzy. Ale muszę napisać, że niemal wszystkie.
Zresztą sprawdźcie sami. 




10 komentarzy:

  1. Bardzo ale to bardzo dziękuję. Zwłaszcza że jestem pierwszą nagrodzoną :). Przyznaję, że dużą motywacją do regularnego pisania jest właśnie to, że wiem że ktoś poza mną to czyta. I że to sprawia komuś przyjemność. Obiecuję nie spocząć na laurach tylko starać się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. :):):) "każda notka jest dobra, napisana inteligentnie i z zabawną puentą" - każda notka wywołuje uśmiech na buźce mej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pędzę zaczytać się :) Dobrych miejsc mi trzeba w tej blogosferze, dzięki za namiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędź! No i będzie więcej, na pewno.

      Usuń
  4. Oj, ja też się zaczytuję - wspaniała poprawa humoru!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zrobiła na mnie wrażenia długość prowadzenia bloga sama znacznie dłużej bloguje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to oznacza, że chciałaś zrobić wrażenie na mnie? :P

      Usuń





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...