niedziela, 26 stycznia 2014

Blog Roku 2013. Już prawie etap drugi

Motywujący jest ten konkurs.
Etap pierwszy wciąż trwa, w mojej kategorii jak na razie 567 (słownie: pięćset sześćdziesiąt siedem) blogów. Oczekując niecierpliwie na etap drugi, zmieniam, poprawiam, przebudowuję odrobinkę, testuję różne rozwiązania. Mam kilka planów - ale o planach będę milczeć, bo wiadomo, że jak się opowie, to nic potem nie wychodzi. A tego byśmy nie chcieli, blog i ja. 


Do końca pierwszego etapu - pięć dni. A potem?


Potem, a dokładniej rzecz biorąc, w czwartek, 30 stycznia o godz. 15.00, rozpocznie się nominowanie. Czyli oddawanie głosów-smsów na wybrany blog. Potrwa krócej niż w zeszłym roku. 

Jeszcze pięć dni - a ja już Was proszę. 

Zagłosujcie na młodą matkę. Niech wreszcie coś jej się uda. 

I obawiam się, że będę Wam przypominać. Ale nie za często, obiecuję. 






4 komentarze:

  1. Juz mi palec scierpl od sciskania komorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest bardzo prawidłowa postawa! :)

      Usuń
  2. 2 głosy oddane z komórki mojej, która to Twoje zapiski pomogla mi odkryc zupełnie przez przypadek, a którymi się zachlysnelam na kilka dobrych wieczorów, by je poczytać wstecz i mojego męża, który Twojego bloga nie zna, choć z pewnością pozna, ale widzi swoją żonę w lepszym nastroju po kilku Twoich postach, a nie wie biedak dlaczego;-)
    M 5+3 mało cierpliwa mama 3latki i 5latka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dwa głosy pięknie dziękuję. Ale o wiele bardziej za to, co napisałaś. Miód na moje serce:)

      Usuń





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...