wtorek, 17 września 2013

Pierwsza urodzinowa niespodzianka

Obiecałam dawno temu, że we wrześniu będą niespodzianki.  Urodzinowe. No i są. To znaczy pierwsza jest. Trochę to trwało, ale tak to właśnie bywa. Niespodzianka jest skierowana głównie do młodych ojców, ale nie tylko - zresztą zobaczcie sami.


Mam nadzieję, że link kryjący się pod obrazkiem będzie działał. Jeśli nie, można jeszcze kliknąć TUTAJ.
A potem dzielić się według uznania.

P.S. Niespodzianka miała być dedykowana Wielorybowi, ale zanim matka się ogarnęła, Wielorybka zdążyła mu już zrobić ściągę z ubranek. Cóż, pomocy naukowych nigdy za wiele. I dedykacji też.


4 komentarze:

  1. dokładnie przez te informacje musiałam przebrnąć gdy robiłam sobie ściągę z ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, super się czyta! Będę zaglądać częściej! :)) Zapraszam do mnie http://www.stormofhormones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I będę zaglądać w miarę możliwości, oczywiscie.

      Usuń





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...