sobota, 21 września 2013

Nie tylko matka

Jestem matką.

Jestem grzejnikiem.
Jestem przytulanką.
Jestem kołyską.
Jestem zaopatrzeniowcem, dietetykiem, kucharką, zmywarką, pralką i sprzątaczką. Nauczycielem, wychowawcą i panią od świetlicy. Ochroniarzem, pierwszą pomocą, domowym lekarzem i pielęgniarką.

Jestem napędem wózka, nawigacją, intendentem i kierownikiem ekspedycji.

Jestem czytaczem, pisaczem, rysowaczem, budowaczem i układaczem.
Jestem huśtawką, zjeżdżalnią i karuzelą.
Nawet bujakiem na sprężynach.

Jestem oazą cierpliwości, studnią optymizmu, niewyczerpanym źródłem kreatywności i bramą na balkon. Rzeką pełną mleka i pożeraczem małych stóp.
Jestem władczynią łaskotników, Szukającą i Znajdującą, panią na bałaganie i niewolnicą mokrej mikrofibry.

Jestem home-managerem, analitykiem ofert rynku usług i produktów dla dzieci i niemowląt, operatorem suszarki bieliźnianej, autorką piosenek i wierszyków na każdą okazję, zwłaszcza na okazję przewijania.

Jestem matką z pasją.
Czasem z szewską pasją.
Ale o tym wszystkim milczy moje CV.

6 komentarzy:

  1. każda z nas jest taka i to zbyt oczywiste by pisać w cv hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i cudowny wpis :)
    Wydrukuję sobie i zawieszę nad komodą z rzeczami małego Kajetana, aby w chwilach zwątpienia i bezsilności przypomnieć sobie, że jesteśmy stworzeniami wielofunkcyjnymi ;)

    aaa o ojcu też by można coś takiego...? - no dobra - bez komentarza.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie dzięki, ja też jestem nieskromnie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...