czwartek, 24 stycznia 2013

Cel: blog roku 2012


Z głupia frant, o pierwszej w nocy zgłosiłam bloga do konkursu na Bloga Roku 2012, o, tutaj.

Jakoś tak - może dlatego, że blog jest, hy, hy, namiastką mojego życia zawodowego. No i w kategorii "Ja i moje życie" jurorem jest Marek Kamiński, a już sam jego uścisk dłoni wystarczyłby jako nagroda.

Więc jeśli Wam się podoba, zagłosujcie.

A robi się to tak:

wysyła się sms o treści A00648 [a zero zero sześć cztery osiem] na numer 7122.

Koszt: 1,23 zł

I zobaczymy, co się razem uda.

3 komentarze:

  1. Radzę zmienić tło, bo jak obecne wypali p. Kamińskiemu oczy to nie będzie w stanie przeczytać zapewne interesującej treści bloga, a to znacznie zmniejszy szansę na zwycięstwo w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za uwagi:) Eksperymentowałam - cieszę się, że lepiej.
    A! O tym nie pomyślałam, że juror może zajrzeć do bloga... Trudno, stało się.


    P.S. Wreszcie mogę odpowiedzieć, bo odkryłam, dlaczego nie mogę dodawać komentarzy! Gdyby ktoś jeszcze miał z tym problem - to wina Firefoxa.

    OdpowiedzUsuń





Poczytaj jeszcze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...